შეფასება

კრიტერიუმები
1-3
4-6
7-8
9-10
მოსწავლეები  მსჯელობს  იმის შესახებ,  როგორი სახის რიცხვები არსებობენ, რომელ  კლასებად იყოფიან მრავალნიშნა რიცხვები  მათემატიკაში და
სხეულების კლასიფიკაციაზე , ხერხემლიანების კლასებად დაყოფაზე ბუნებაში;

მოსწავლე არასწორად მსჯელობს იმის შესახებ,  როგორი სახის რიცხვები არსებობენ, რომელ  კლასებად იყოფიან მრავალნიშნა რიცხვები  მათემატიკაში და
სხეულების კლასიფიკაციაზე , ხერხემლიანების კლასებად დაყოფაზე ბუნებაში;

მოსწავლე ზოგადად მსჯელობს იმის შესახებ, როგორი სახის რიცხვები არსებობენ, რომელ  კლასებად იყოფიან მრავალნიშნა რიცხვები  მათემატიკაში და
სხეულების კლასიფიკაციაზე, ხერხემლიანების კლასებად დაყოფაზე ბუნებაში;


მოსწავლე სწორად,  მაგრამ შეყოვნებით მსჯელობს, იმის შესახებ, როგორი სახის რიცხვები არსებობენ, რომელ  კლასებად იყოფიან მრავალნიშნა რიცხვები  მათემატიკაში და
სხეულების კლასიფიკაციაზე , ხერხემლიანების კლასებად დაყოფაზე ბუნებაში,  მაგრამ არ არის მსჯელობის სისწორეში თვითდაჯერებული;


მოსწავლე სწორად და  უშეცდომოთ მსჯელობს იმის როგორი სახის რიცხვები არსებობენ, რომელ  კლასებად იყოფიან მრავალნიშნა რიცხვები  მათემატიკაში და
სხეულების კლასიფიკაციაზე , ხერხემლიანების კლასებად დაყოფაზე ბუნებაში;
მოსწავლეები  განიხილავენ თითეულ მათგანს და აკავშირებენ ორივე საგანთან;
მოსწავლეები  არასწორად განიხილავენ თითეულ მათგანს და  ვერ აკავშირებენ ვერცერთ საგანთან;
მოსწავლეები  განიხილავენ თითეულ მათგანს და  ვერ აკავშირებენ მხოლოდ ერთ საგანთან;
მოსწავლეები   სწორად, მაგრამ შეყოვნებით განიხილავენ თითეულ მათგანს და  შესბამისად აკავშირებენ ორივე საგანთან;
მოსწავლეები   სწორად განიხილავენ თითეულ მათგანს და  შესაბამისად აკავშირებენ ორივე საგანთან, ადასტურებენ  შესაბამისი მაგალითებით;
მოსწავლე აანალიზებს, რამ განაპირობა კლასების მრავალსახეობის არსებობა თითოეულ საგანში



 

შესწავლილ საკითხს მოსწავლე აკავშირებს ყოფა-ცხოვრებასთან, იყენებს აქტივობების შესრულებისთვის
მოსწავლე  ვერ აანალიზებს, რამ განაპირობა კლასების მრავალსახეობის არსებობა   თითოეულ საგანში




შესწავლილ საკითხს მოსწავლე  ვერ აკავშირებს ყოფა-ცხოვრებასთან,  ვერ იყენებს აქტივობების შესრულებისთვის
მოსწავლე  აანალიზებს, რამ განაპირობა კლასების მრავალსახეობის არსებობა  მხოლოდ ერთ საგანში;




შესწავლილ საკითხს მოსწავლე   აკავშირებს ყოფა-ცხოვრებასთან,  ვერ იყენებს აქტივობების შესრულებისთვის
მოსწავლე  სწორად , შეყოვნებით აანალიზებს, რამ განაპირობა კლასების მრავალსახეობის არსებობა თითოეულ საგანში;




შესწავლილ საკითხს მოსწავლე აკავშირებს ყოფა-ცხოვრებასთან, სრული სიზუსტით ვერ იყენებს  აქტივობების შესრულებისთვის
მოსწავლე  სწორად და უშეცდომოდ აანალიზებს, რამ განაპირობა კლასების მრავალსახეობის არსებობა თითოეულ საგანში;


შესწავლილ საკითხს მოსწავლე აკავშირებს ყოფა-ცხოვრებასთან,  უშეცდომოდ იყენებს აქტივობების შესრულებისთვის

No comments:

Post a Comment