კრიტერიუმები
|
1-3
|
4-6
|
7-8
|
9-10
|
მოსწავლეები მსჯელობს
იმის შესახებ, როგორი
სახის რიცხვები არსებობენ, რომელ კლასებად
იყოფიან მრავალნიშნა რიცხვები მათემატიკაში
და
სხეულების
კლასიფიკაციაზე , ხერხემლიანების კლასებად დაყოფაზე ბუნებაში;
|
მოსწავლე
არასწორად მსჯელობს იმის შესახებ, როგორი სახის რიცხვები არსებობენ, რომელ კლასებად იყოფიან მრავალნიშნა რიცხვები მათემატიკაში და
სხეულების
კლასიფიკაციაზე , ხერხემლიანების კლასებად დაყოფაზე ბუნებაში;
|
მოსწავლე
ზოგადად მსჯელობს იმის შესახებ, როგორი
სახის რიცხვები არსებობენ, რომელ კლასებად
იყოფიან მრავალნიშნა რიცხვები მათემატიკაში
და
სხეულების
კლასიფიკაციაზე, ხერხემლიანების კლასებად დაყოფაზე ბუნებაში;
|
მოსწავლე
სწორად, მაგრამ შეყოვნებით მსჯელობს, იმის შესახებ, როგორი
სახის რიცხვები არსებობენ, რომელ კლასებად
იყოფიან მრავალნიშნა რიცხვები მათემატიკაში
და
სხეულების
კლასიფიკაციაზე , ხერხემლიანების კლასებად დაყოფაზე ბუნებაში, მაგრამ არ არის მსჯელობის სისწორეში თვითდაჯერებული;
|
მოსწავლე
სწორად და უშეცდომოთ მსჯელობს იმის როგორი სახის რიცხვები არსებობენ, რომელ კლასებად იყოფიან მრავალნიშნა რიცხვები მათემატიკაში და
სხეულების
კლასიფიკაციაზე , ხერხემლიანების კლასებად დაყოფაზე ბუნებაში;
|
მოსწავლეები განიხილავენ თითეულ მათგანს და აკავშირებენ ორივე
საგანთან;
|
მოსწავლეები არასწორად განიხილავენ თითეულ მათგანს და ვერ აკავშირებენ ვერცერთ საგანთან;
|
მოსწავლეები განიხილავენ თითეულ მათგანს და ვერ აკავშირებენ მხოლოდ ერთ საგანთან;
|
მოსწავლეები სწორად, მაგრამ შეყოვნებით განიხილავენ თითეულ
მათგანს და შესბამისად აკავშირებენ ორივე
საგანთან;
|
მოსწავლეები სწორად განიხილავენ თითეულ მათგანს და შესაბამისად აკავშირებენ ორივე საგანთან, ადასტურებენ შესაბამისი მაგალითებით;
|
მოსწავლე
აანალიზებს, რამ განაპირობა კლასების მრავალსახეობის არსებობა თითოეულ საგანში
შესწავლილ
საკითხს მოსწავლე აკავშირებს ყოფა-ცხოვრებასთან, იყენებს აქტივობების შესრულებისთვის
|
მოსწავლე ვერ აანალიზებს, რამ განაპირობა კლასების მრავალსახეობის
არსებობა თითოეულ საგანში
შესწავლილ
საკითხს მოსწავლე ვერ აკავშირებს ყოფა-ცხოვრებასთან, ვერ იყენებს აქტივობების შესრულებისთვის
|
მოსწავლე აანალიზებს, რამ განაპირობა კლასების მრავალსახეობის
არსებობა მხოლოდ ერთ საგანში;
შესწავლილ
საკითხს მოსწავლე აკავშირებს ყოფა-ცხოვრებასთან, ვერ იყენებს აქტივობების შესრულებისთვის
|
მოსწავლე სწორად , შეყოვნებით აანალიზებს, რამ განაპირობა
კლასების მრავალსახეობის არსებობა თითოეულ საგანში;
შესწავლილ
საკითხს მოსწავლე აკავშირებს ყოფა-ცხოვრებასთან, სრული სიზუსტით ვერ იყენებს აქტივობების შესრულებისთვის
|
მოსწავლე სწორად და უშეცდომოდ აანალიზებს, რამ განაპირობა
კლასების მრავალსახეობის არსებობა თითოეულ საგანში;
შესწავლილ
საკითხს მოსწავლე აკავშირებს ყოფა-ცხოვრებასთან, უშეცდომოდ იყენებს აქტივობების შესრულებისთვის
|
შეფასება
Subscribe to:
Posts (Atom)
No comments:
Post a Comment